domingo, 20 de mayo de 2012

Setmana de les flors de Girona


4 comentarios:

  1. Tenia entès que avui tocava anar a "moros i cristians", t'has escapat a Girona o es d'un altre dia aquesta foto tan plena de barrets primaverals i floretes? Petonets maco, que aviat et direm Willie Fog! :)

    ResponderEliminar
  2. Bonica composició Joan, el contrast entre els barrets blancs i les flors t´ha quedat molt bé!! Salutacions

    ResponderEliminar
  3. Vaig estar a Girona on tinc bons amics, i va ser durant la setmana de les flors, la veritat es que val la pena de lo bonic que ho tenen......

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jo aquesta no la vaig veure i t' asseguro que hi vaig donar molts tombs, tant que s'em van enfortir les cames de tanta escala.
      Es molt maca.

      Eliminar